Γεια σας παιδία,
έχω θέμα, ξερετε ότι είμαι στην αναζήτηση γιατρού γιατί τελικά με αυτά που διάβασα για τον άλλο γιατρό (Κω) προβληματίστικα.
Το θέμα που έχει προκύψει είναι το εξής
Η κοπέλα μου έκανε εξετάσεις στη γιατρό της και της βρήκαν ουροπλασμα. Ο (Κω) μας είπε να πάει να κάνει εξετάσεις στο μικροβιολογικό που εμπιστέυται αυτός.
Πήγαμε και έκανε και τα αποτελέσματα που έβγαλε αυτή είναι ουρεοπλασμα και χλαμύδια (κάτι που δεν έχε εγώ, η κοπέλα μου δε έχει πάει με άλλον).
Τώρα βρίσκομαστε σε αδιέξοδο και δεν ξέρουμε ποιος να παει σε ποιον γιατρό?
Αυτή απο το μικροβιολογικό είπε ότι θα της δώσει αυτή θεραπεια σε συνεργασία με τον Κω για να υπάρχει συνεννόηση με τις δυο θεραπείες.
Με βάση αυτά που έχετε πει για τον Κω, είδατε βελτίωση (αλλα όχι αποτελεσματικη) και ο καθένας όπως έχουμε καταλάβει αποτελεί διαφορετική περίπτωση.
Τι να κάνουμε? Για πείτε καμια ιδεα.
Αυριο έχω κλείσει με τον γιατρό που πήγε και ο βερτης.
Πρέπει να αντιμετωπιστούν μαζί αυτά? Να παέι ο καθένας σε διαοφρετικο γιατρο?
Είναι δωρον άδωρον να πάω στον Κω και να κάνει θεραπεία μαζί μου η κοπέλα μου?
Πείτε καμιά ιδέα.......
Να πατε σε εναν γιατρο και να κανετε θεραπεια απο κοινου ,ειτε αυτος λεγεται Παναγιωτης ειτε Γιαννης ,σημασια εχει να εχεις καταληξει σε αυτον με ωριμοτητα .
Εγω δεν ειμαι εδω για να δυσφημισω δημοσια ή να προωωθησω -κανεναν- γιατρο .
Οταν περιπου αυτο ξαναγινε καπου αλλου ,καποιοι που δεν πηρα απο το χερι για να παω,καποιοι που ποτε δεν παρατηρησαν πως εγω προσωπικα ποτε δεν ειπα σε κανενα αμεσα να τον επισκεφτει για να σωθει ,με κατηγορησαν πως εξαιτιας μου επεσαν θυματα του και μου απαγορευσαν κιολας να μιλαω γενικοτερα για αυτο .
Η σχεση μεταξυ γιατρου και ασθενη ειναι πολυ λεπτη ,επειδη εξαρτασαι απο αυτον ποτε δεν ξερεις πως θα λειτουργησει την επομενη φορα που θα σε κουραρει .Πρεπει να διαχειριζεσαι πολυ προσεχτικα τον τροπο που θα του συμπεριφερεσαι ,ποσο δε αν γνωριζεις πως ο -Χ- ειναι on - line και παρακολουθει τα δρωωμενα 24 ωρες το 24ωρο!