Αν δεν το ξέρετε υπάρχει ένα οργανίδιο-αδένας πίσω από την μύτη που λέγεται υπόφυση. Είναι το βασικότερο ίσως όργανο για την ορμονική ισορροπία, είναι ευπεύθυνο για την παραγωγή ορμονών για το σώμα όπως η αυξητική ορμόνη και η ενδορφίνη και επίσης ρυθμίζει την λειτουργία όλων των αδενών. Χωρίς να είμαι γιατρός, εικάζω πως η "σωστή" ποσότητα της ενδορφίνης στο αίμα σαν φυσικό αναλγητικό θα έκανε καλό σε οποιοδήποτε πόνο στο σώμα και πως η σωστή ορμονική ισορροπία ίσως σχετίζεται και με την υγεία του προστάτη, στο κάτω κάτω αδένας είναι. Τέλος καθώς η ενδορφίνη είναι η ορμόνη της ευτυχίας, ίσως το πρόβλημα μας να σχετίζεται με κάποια υπολειτουργία της υπόφυσης. Συνεπώς έψαξα σε ένα βιβλίο που έχω για βότανα και βρήκα ένα φυτό που οφελεί την υπόφυση ιδού και όλο το κείμενο...

«Arctium lappa

This member of the thistle family is indigenous to roadsides and dry fields in Europe and England. It has large, dark-green, crinkled, ruffle-edged leaves, and blooms in close clusters of small purple-pink flowers.
Blood. Burdock has the best reputation as a blood cleanser. Pioneers ate the roots and leaves raw to keep their blood pure.
Blood Sugar. Burdock tea can help to lower blood sugar levels.
Calcification in Joints. Excess uric acid can lead to calcification in joints, and muscle and joint pain. Burdock is one of the best cleansers for uric acid and wastes—a tea to take for arthritis, rheumatism, lumbago, and sciatica.
Digestion. Burdock has bitters which stimulate and strengthen your digestive system. It also contains inulin which benefits the liver, spleen, and pancreas.